fredag 29 januari 2010

Vill man vara fin får man lida P~Nut.




MoonBurn, NightCreeper, Late Late PushComesToShow, Midnight Moovin Mayne, VampireStyle Fhangs n shit bitch wear your garlics...
Swaggern har många namn och efter över 15år rockar jag den fortfarande.
Målar på natten.
Love 4 da game.
Jag skiter i 50 och kör 100.
This is how Monsters function.
Toys aint up on this.
Jag hatar att jag har ett fotolog problem och jag hatar alla keffa dealers som langar ut skiten.
Men jag erkänner att jag pundar fett med fotolog.
Lägg upp dina egna grejer så lägger jag upp mitt.
Men... Jag vet att ultranätet inte kan kontrolleras så jag slutar vara bitter nu, inget mera "Hate".
Den snurrar på internet så jag lägger upp den. Its all good.
Det är ju trots allt fredag och jag har money inda bank.
You go figure it Im out.

24 kommentarer:

  1. bra där..nu kom den upp äntligen..style over matter!
    känns som det bara är du som lägger upp nu för tiden...och k såklart...
    co12

    SvaraRadera
  2. Ehh, galet! Stor upp från norra sidan av stan.

    SvaraRadera
  3. Wow brusch! Jag är häpen, musta på lagom! Sjukt snyggt man, unna dig en öl eller två ikväll, och ring om du e i närheten av södermalmen!

    //Mack.

    SvaraRadera
  4. vad heter eran fotolog?

    SvaraRadera
  5. bästa! kolla ut den på natten och bli skrämd till döden av ugglans självlysande ögon.... CREEPY!

    SvaraRadera
  6. Jäklar vad feet den var då! riktigt bra där!

    SvaraRadera
  7. Word på fotologshiznitzen.

    /B

    SvaraRadera
  8. såg precis att en tönt/toy lagt upp den på fotolog...

    SvaraRadera
  9. ism..
    den heter skism..

    SvaraRadera
  10. wicked wicked!! wah dem say, a murdaahhh!!!

    SvaraRadera
  11. Inget hat mot dom som lägger upp bilder på olika webbsidor, målningarna finns ute i stan för folk att fota om dom vill! En målning är inte någons egendom, om nån tycker att ens målning är värd att läggas upp nånstans är det bara fint. Bara en tanke efter några öl och en minttu...

    Mvh/Eksact.

    SvaraRadera
  12. helvete! Sinnes-prodd! Måste ju tagit ett tag att få klart den där...

    SvaraRadera
  13. ja, foto på och gör vad ni vill!

    SvaraRadera
  14. Vaf... Eksa! Har du tullat på min Minttu?!;) /RELIKEN

    SvaraRadera
  15. Haha, näe då, klart jag inte skulle! Blev bjude på den där sneakersnstuff-prylen!

    SvaraRadera
  16. Dom säger att pengar får världen att gå runt, rätt. Men en påse blaze o Minttu får den att snurra fett!
    Jävla booze.
    Vill bara klargöra att jag har inget emot att folk lägger upp pisar som PUBB ENTERPRISE har gjort på diverse floggar, go ahead Im cool wif it. Själv har jag ingen fotolog, Vi har den här BBloggen. Alla läckra brudars favvo blogg.
    Sug på den bitches!
    Däremot kan fotolog bli lite väl hysteriskt ibland med alltför många spots som blir stekta och har i många fall fungerat som en vägbeskrivning åt csg och andra fittor som i praktiken får en karta över vart dom kan åka och haffa dagens fångst.
    Jag har även vid några tillfällen fått knas och inte hunnit klart pisen och nästa dag ligger den uppe på någons flogg. Ofärdig.
    Softa ner. Lägger upp våra pisar här på pubbcrew.blogspot.com. Slowpoze mode.
    Ni vet Södra Sidan softar så...
    Its All Love, No Hate. PEACE!
    /PaintNuts3000 - always on sum next shieet.

    SvaraRadera
  17. Tyngaste piisen ever! Paintnutsone king of woodhill!!!
    /E79

    SvaraRadera
  18. Sluta fjanta.

    "Tönt/Toy" som någon nämner lägger upp bilden på Fotolog är jag. Mitt foto av ditt konstverk är mitt verk som professionel fotograf.

    Jag förstår inte dina tårar, vi "töntar/toys" lägger upp bilderna för motiven är fina så du borde vara stolt och inget annat, det är beröm att andra lägger upp dina grejer.

    /MindGem
    www.fotolog.com/mindgem

    SvaraRadera
  19. haha- shit va kul!

    SvaraRadera
  20. Mindgem! Besitter du förmågan att kunna läsa ovanstående text? Isåfall, har du läst vad snubbarna har skrivit?
    Surfade in på din fotolog och såg att DU grinade på Spreyersflog.. Wipe your tears.
    Dont talk the talk if you cant walk the walk.

    Och jo.. Det var SKITGREJER Nagel hade bränt över.


    Bitch.

    SvaraRadera
  21. Anonym.
    Jag grät över att våra målningar fick sitta i 1 dygn men det är väl inte samma sak som att vara arg över att någon annan fotograferar din konst och lägger ut som en honör till dig.

    Och konst är ju alltid subjektivt så det går väl inte att försvara skitgrejer.

    Vad menar du med "Don't talk the talk if you can't walk the walk". Jag är inte anonym :)

    SvaraRadera
  22. Mindgem har tagit bort sina comments.
    varför det? du är ju profishonäl photograffer eller hur var det?

    Get the fuck out.

    SvaraRadera