fredag 16 november 2007

We´re just wondering...


4 kommentarer:

  1. about 8 freshness....?

    SvaraRadera
  2. Hur mycket som helst....

    SvaraRadera
  3. äähh lägg av nu va.
    Seriöst.så väldnas duktiga är ni inte.det verkar gå er över öronen.
    lite jävla självinsikt bör åberopas snarast.tack.
    nu tillfredställer jag er säkert genom att vara sådär spontan som bara en riktigt uppretad kan vara.men jag bjuder på det..men vafan grabbar.eran stil är ju inte direkt klockren.den enda som någorlunda håller fortet genom alla pieces är väl Relik.Ni andra är ju bara närlägsna kopior av honom och diverse andra utländska writers vilka ni säkerligen redan vet vilka det bör vara.
    Eran tekink är ju inte heller direkt i ögonfallande.skyll gärna på 25-års krisiga fyllor med mersmak, men vafan.ni skall ju ändå vara en slags elit här i Sverige.och med eran påstådda kompetens bör ni ändå vara ödmjuka i er framtoning, vafan liksom.how much freshness can you take?det är ju bara FÖR pinsamt.get a grip in your hip and start shaking up some dope shit.
    Alla är inte lika lättköpta som ni verkar tro.
    Provocerar jag er nu?hoppas innerligt det, även om ni låtsas småflina och snabbt konstaterar att det är avundsjuka som har postat det här inlägget. I can assure, det är det INTE.
    Lägg av med attityden och bespara oss såna här och liknande posteringar i framtiden.
    laugh all you want, men ni vet att ni inte är oberörda av kritiken.låt det svida lite.
    Den känslan i maggropen ni nu bör ha uppnått är ungefär densamma som jag kände när jag såg detta inlägg.
    förstår ni nu?

    SvaraRadera
  4. ...nä..förstår fortfarande inte.
    get it straight!
    pubb crew-the true originators!
    ...eller jag menar förstås
    get a grip in your hip n start stop beein hard on this internet shit.

    ha ha-hide your face!

    //crazy K

    SvaraRadera